Еще больше проектов

3CX Call Detail Records (CDR)

  • historyid — внутренний номер звонка в 3CX
  • callid — уникальный ID звонка
  • duration — длительность звонка
  • time-start — время начала звонка
  • time-answered — Answered time.
  • time-end — Call terminated time.
  • reason-terminated — Why the call was terminated.
  • from-no — Source caller number.
  • to-no — Destination To Number.
  • from-dn — Distinguished name of caller — this is 3CX Specific Can be omitted by 3rd party developers.
  • to-dn — Distinguished name of To — Destination — this is 3CX Specific Can be omitted by 3rd party developers.
  • dial-no — Dialled number.
  • reason-changed — The Reason why a change occurred in a call — example in a transfer you will see «ReplacedDst» which means that the destination was replaced with something else.
  • final-number — Final Number — the final number which was replaced (In a transfer this will be the final connected number).
  • final-dn — The Distinguished name of the final number entity — this is 3CX Specific and can be omitted by 3rd party dev.
  • bill-code — Billing code dialed after the destination (for example: **Sales).
  • bill-rate  — The billing rate that matched the prefix of the rate. This is used to apply a cost calculation variance.
  • bill-cost — The Cost of the call calculated with simple proportion / minute.
  • bill-name — The rate name of the billing variance.
  • chain — All endpoints which were involved in the call.
  • from-type — Source type.
  • to-type — Destination type.
  • final-type — Final destination type.
  • from-dispname — Source Display Name.
  • to-dispname — Destination Display Name.
  • final-dispname — Final destination Display Name.
  • missed-queue-calls — A list of queue agents that were polled during a queue call that didn’t answer the call.